Onsdaaag

Trött. Inte van vid att slita. Haha.

Har så jävla ont i naglarna, fick stå och pilla upp massa knutar.
Men det gick bra. På jobbet alltså. Ska fortsätta två dagar till som det ser ut just nu.
Det var förkorta snören på joggingbyxor som jag skulle byta ut till
längre snören, ett jävla pill måste jag säga!
Gjorde 7 lådor idag, har 21 lådor kvar...
Men nu har man ju fått in snitsen...

Jaja, ikväll kommer älskling hit. Jag är så glad.
Han är min kärlek. Det kommer alltid vara vi.



Nej, nu ska jag laga matlåda till imorgon och vänta på darling. Ciao!
/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Duktig du är Ems :D

2009-05-28 @ 13:19:09
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0