Pluggar

Sorry att jag inte har uppdaterat sen i lördags men
jag har haft fullt upp med att plugga! Körkortsteori dåra.
Jag är så duktig, så!

Jag gjorde 3 övningstest i lördags, 4 st igår och idag
har jag hunnit skumma igenom hela körkortsboken.
Usch, jag är så jävla trött. Somnade sent igår, typ vid 12 (a) hehe...
Vardagsmat för andra. Men jag börjar fan bli gammal.
Gäspar redan vid 20.00 om kvällarna.

Igår hade vi ju som sagt kalas för syrran,
blev riktigt lyckat med det varma,soliga vädret!
Alla kunde sitta ute, det var jättemysigt!
Förutom att Nellas lilla hundvalp kissade överallt
på altanen... haha, men det gör inget för den är
så jävla söt!


Nellas hundvalp, Chiquita heter hon.

Nae, nu ska jag borsta tänderna och
göra mig iordning. Åker nog hem till älskling
ikväll efter att han har varit hos sin mamma.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Hur gick det då gumman?! Jag har hållt tummarna som tusan!!!! Vad har dom sagt på uppkörningarna då om du haft så många? Alltså vad har dom klagat på och så? Har du kört upp på samma ställe varje gång? <3

2009-05-25 @ 22:41:09
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0