Presenter

FYFAN VILKET HÄRLIGT VÄDER!
Haha! Älskling,  nu ångrar du att du åkte iväg från vackra Sverige, va?!
I bet that det inte är lika fint i Tallin just nu! Moahaha...

Idag vakade jag vid halv tio, skönt med sovmorgon!
Har dock inte ätit frulle än, det får bli något i stan.
Har gjort mig iordning och till och med sminkat mig lite grann!
Ovanligt, faktiskt. Jag som aldrig sminkar mig, förutom till fest.

Idag ska jag till stan med Katti, vi ska leta studentpresent till
sötis-Sanera, hoppas vi hittar något fint!
Jag skickade sms till henne imorse: "Önskar du dig något speciellt,
eller har vi fria händer?"
Till svar fick jag: "Ja... Ni har ganska fria händer... men inget snusk!"
Hahahaha, såklart vi inte handlar snusk i studentpresent,
snusk får man bara på födelsedagar ;) höhö!



Och så ska jag leta efter något till mamma på morsdag.
Och kanske något till mig själv.
Nej! Inte shoppa massa nu. Spara var det ju!
Spara?! Vad är det....

Förlåt, nu pratar jag med mig själv igen, hihi.
Nej, skämt å sido, nu måste jag göra mig klar
ska ju åka strax, ha det så bra allesammans!

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Duktig du är med din uppdatering ;) kolla min blogg nu :D

2009-05-31 @ 02:01:11
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

hahaha man vet fan aldrig med er två sötnosar! ;)

2009-05-31 @ 20:03:43
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0