Snark

Sov hos min älskling igår, han började snarka precis när jag skulle somna in...
Och så lät han sitt alarm ringa jättelänge imorse! Så jag vaknade till
och kände att jag var tvungen att gå upp och kissa, kl 5 på morgonen...
Sen hade jag ställt kl på 8, men snoozade till 9... hehe (a).
Idag är det onsdag, typ två timmar kvar tills jag ska åka iväg en sväng.
Sen vet jag inte vad som händer, vara med älskling tror jag!



Imorgon är det Saneras skiva! Hihi, innan skivan kommer Katti
hit så vi kan föra lite och så att hon kan öppna sina presenter ;)

Nae, nu ska jag sminka mig. Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Jag håller tummarna för dig gumman!! :D hoppashoppas, kommer ju bli skitkul om du får jobbet! Kändes det bra eller hur kändes det då? :) <3

2009-05-13 @ 23:13:33
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0