Snirf

Imorse vaknade jag av ett jättehögt kattskrik.
Tittade ut genom mitt fönster och såg Snirfen
(grannkatten aka Pysen, som btw tror att han bor här)
i bråk med en annan katt. Så jag var tvungen att gå ner och
skrämma bort den andra katten och ta in Pysen så att han
inte skulle råka illa ut (börjar ju bli gammal katt nu, hehe).


Söta Snirfen.

Nu sitter jag och velar om jag ska ta ett till lager brun-utan-sol
eller om det kommer se sjukt ut, haha!
Kanske ska vänta några dagar med det...
Det är ju Saneras skiva ikväll! Wiho, astaggad ;)
Sanera skickade just ett sms: "Idag är en fin dag att bli waaaaaaaaasteeeed!"


Slemmi och Slutnera påväg in i dimman för några år sedan.

Jag ska locka hennes hår idag, kl 15.
Fast man vet aldrig, Sanera är en mycket oförutsägbar kvinna. (Och alltid sen!).
Hahaha, nu sms:ade hon: "Dimmaaaan here we come!"
Jag tror att "någon" är taggad as hell ;)

Nae, kanske dags att lyfta på arslet och göra något av dagen?
Är ju skitfint väder också :D riktigt nice! Ciao!
/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0