Soon

Snart ska jag åka och möta älskling i Älvsjö.
Ska sova hos honom inatt för han har tvättstuga imorgon på morgonen.
Efter det så åker vi nog hem till mig. Får se vad vi hittar på för skoj.

Stackars Sanerutt är jättesjuk :( Känner mig också lite dålig,
eller mest trött i kroppen och lite snuvig, hoppas det inte är
en förkylning på gång... Min älskling har ju haft ont i halsen
och varit förkyld nu i veckan, bäst för honom att han inte har
smittat mig med alla blöta pussar!



Jag skulle vilja gå och kolla på tv i 20 min innan det är dags att gå
till tåget, men det är en jävla geting (SKITSTOR!) i vardagsrummet,
så jag har stängt in den där, så att den inte ska anfalla mig...
Jävla kryp och skit, varför måste de finnas?!

Jaja, ska plocka iordning lite och sen bär det av till tåget.
Vi höres later era sexy bastards!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Okej men gud vad bra att det löste sig :) brukar ju bli så när man vaknar sen hihi. Jag ska till min snygging ikväll också, han jobbar kväll-blää, men han är duktig och är förbannat stolt över honom :) Blir iallafall mys ikväll! Längtar :D <3

2009-05-20 @ 17:36:08
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0