T som i torsdag

Idag är det torsdag. Älskling är ledig eftersom det är röd dag, så skönt!
Vi gick upp vid 10, (eller jag gjorde det, han kom upp lite senare) åt frulle
och sen klädde vi på oss. Vi ska åka och handla present till Bell idag, tror jag.

Läste i Kattis blogg att hon hade cyklat igår, hon fick ju en cykel av
sin granne (typ helt oanvänd kärringcykel, sån som jag vill ha!), så nu
måste vi cykla massor, Katti!!!!!! ;)

Nae, nu ska jag gå och dra älskling ifrån CS.
Ja, ni läste rätt - Counter strike..........

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Jadå det var det verkligen :) nu är jag hemma men vill hitta på något idaaag! Är sååå sugen på att göra något kul :) <3

2009-05-21 @ 16:02:00
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Katti

ja vi måste cykla :D man får världens benmuskler om inget annat ;)

2009-05-21 @ 20:19:37
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0