Time for English

Idag har jag slängt skräp med mamma. Befrielse.
Och varit på Ikea och handlat förvaring. Till vinden.
Där det är PROPPAT. Kan knappt komma upp, knappt vända sig.
Jaja... Snart är det englska, nationellt prov. Reading and listening.
Wish me luck, suckers.



Sedan hem till pojkvännen <3.
Jag, Katti & Sanera vill tatuera oss. Bara så ni vet.
Och vad göra i sommar? Ska tänka, tänka, tänka.
Vill shoppa, shoppa, shoppa. Åka till Borås, maybe?
Liseberg, dit vill jag! Ja, nu ploppar det upp massor här.
Men nu måste jag strax äta middag så jag hinner pusta ut
innan jag ska övningsköra till engelskan. Ciao!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

Haha gallan!! Det är bra, jag vill också SHOPPA SHOPPA SHOPPA, prio 1 liksom =D

2009-05-12 @ 18:01:23
Come and get me: http://operationivy.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Förstår dig verkligen! Det går lite upp och ner, skitdag idag på jobbet och grejer. Men annars så :D åh jag längtar till sommaren.. imorgon är det dags för intervju gumman. Nervis? ;) <3

2009-05-12 @ 23:36:57
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0