Blä

Dags att göra sig iordning kanske. Orkar inte, är feting lat.
Måste jag verkligen duscha? Gjorde ju faktiskt det igår. Åh...
Vad ska man ha på sig? Orkar jag sminka mig? Förmodligen inte...
Orkar jag anstränga mig en liten, liten gnutta? Naaae.
Jobbigt att prata med sig själv. Man får oftast inte så vettiga svar,
eller kanske vettiga, eller nej, jag vet inte vad jag skulle säga...



Men vi hörs lite senare gott folk. Later!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

haha och jag har gjort en massa saker imorse som skrivet i bloggen och ska göra en jävla massa grejer nu och resten av dagen, fast jag är minst lika lat haha ;D



Du vill inte komma hit och köra mig till arbetsförmedlingen, handla och sen hit och fika då? ;) <3

2009-11-02 @ 12:32:24
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Vad är det för arbetsintervju då? :) <3

2009-11-02 @ 14:03:56
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0