Firmabil

Fick min firmabil idag. Skitläskig att köra :O
Fattar inte hur detta ska gå...
Man ser ju inte döda vinkeln! Usch, vågade knappt byta fil
på hela hemvägen...

Idag blir det varma mackor till middag. Vi börjar få slut på
maträtter här hemma. Tur att det är lön snart, då kan vi
handla ny mat ;) yeah! Och då ska vi baka lussisar också,
(det var älskling som ville det, så jag får väl vara med då)...

Haha, nej. Dags att gå och bajsa. Tjo!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Så du fick den idag iaf! Nice :P Är det en skåpbil eller? Läskigt att inte se nåt! :O



Lussebullar... heheh :P

2009-11-18 @ 20:08:59
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Gud va mysigt :)



Ja kan ju alltid kolla där också när jag ändå kollar alla andra sidor och grejer haha <3

2009-11-19 @ 11:34:08
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0