Halloween

Sorry, har ännu inte hunnit (läs orkat) lägga in bilderna på datorn.
Men det kommer. Kanske imorgon. Om jag hinner (orkar)...

Haha, i fredags var det Halloweenparty, här är lite stuff från den kvällen:

  • Det var tur att man var klar i tid...
  • Det var tur att folk kom i tid, höhö...
  • Det var tur att man inte såg så läskig ut att man skrämde sig själv...
  • Det var tur att någon fjortis ristade in sitt namn i bordet...
  • Det var tur att ingen tappade sin mobil utanför i gräset och att min mamma inte hittade den dagen efter när hon plockade fimpar...
  • Det var tur att ingen blev så full att hon spydde järnet på toan...
  • Det var tur att ingen blev skitirriterad på den som ockuperade toan, haha...
  • Det var tur att man inte drack så mycket...
  • Det var tur att ingen drack fast hon hade feber och var asförkyld...
  • Det var tur att man inte skrek "wohoooo" hela kvällen och var hes som en *pip* dagen efter...
  • Det var tur att man inte kletade ner sina kläder med smink som inte går bort...
  • Det var tur att man inte blev så full att man glömde bort vart man lagt sin kamera så att man började leta igenom folks väskor och tro att de snott den...
  • Det var tur att man inte tappade bort nyckeln som man absolut inte fick tappa bort (hittade den sen)...
  • Det var tur att folk fattade vad man var utklädd till...
  • Det var tur att... eh, nae nu orkar jag inte mer... detta får räcka.


Min zombie-älskling.

Så, nu vet ni en del av det som hände i fredags, hehe!
(Lägg märke till ironin i detta inlägg).

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Det var väl fan att jag kom hem så sent att jag missade festen!! Ja jag har precis skrivit "sista delen" av roadtrip'en på bloggen och lägga in bilder är förbannat jävla segt haha <3

2009-11-01 @ 20:30:05
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Handlade för 500 bara, har fan inte råd med mer att roa mig för haha men man får ju en del för 500! Köpte lite sickade tröjor, en kofta, ett linne, tjocka leggings, strumpbyxor, kallingar och småskit till Johan, en grej hem och massa godis och sånt :):) <3

2009-11-02 @ 12:17:10
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0