Hoho allihopa

Är hemma på rasten. Igen. Hehe...
Bara då jag hinner blogga. (Eller hinner och hinner, får ju
aldrig blogga när jag kommer hem för min pojkvän)...

Har precis ätit. Ska möta upp jobbarkompisen i Farsta
kvart över tolv. Så jag har gott om tid. Att göra.. någonting..

HAHA, just det! Vill ni veta en riktigt knasig och rolig grej? xD
Vi var på väg till ett jobb där vi skulle städa några trappor,
egentligen tänkte vi inte åka dit, men sen så bestämde vi oss för att
ta det ändå... Och på vägen dit så hamnar vi precis bakom en GB-glass lastbil.
Och helt plötsligt så flyger ena dörren upp på den och det ramlar ut massor med
stora glasslådor!!! Haha, sen händer det igen! Och då stannade vi till:

Bea: "Haha, fan vi borde stanna och ta lite!"
Jag: "Va? Neeee.. ska vi? :D"
Bea: "Hahaha, nja vågar vi?"
Jag: "Jaaaaaaa, *hoppar ut, snor åt mig en kartong och sen in i bilen* kör, kör!"




Hahaha, det var lite skoj. Så nu har vi massor med glass :D
Sen när vi kom tillbaks på den vägen han hade tappat ut lådorna, så var
det fler folk som hade rensat gatan från glass, för alla lådor var borta xD

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Hahaha han hade inte så bra koll med andra ord? ^^



Jadu jag söker söker söker - men måste säga att jag legat lite på latsidan. Och det går väl som det går. Jag har fått ett jobb men det har jag tackat nej till för det kändes verkligen verkligen ITNE bra när jag väl kom dit. Så ja ^^ jag var ju där på intervju och då får jag oftast jobbet :P



<3

2009-11-23 @ 11:39:27
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Marie

Haha, det är bra Emmi, låt inget gå till spillo! ;)

2009-11-23 @ 20:02:26
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: bini

HAhaha soft!!



Idag köpte jag 4 lussebullisar + choklad för 8:- .. damen i kassan gjorde LIIITE fel :D

gött för mig

2009-11-23 @ 22:00:14
Come and get me: http://operationivy.blogg.se/
Jag har bajsat: Katti

Haha :) glasstjuven ;)

2009-11-23 @ 22:53:04
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0