Hoho

Är hemma på rasten igen. Hemma hos mig alltså. Eller mams & paps.
Vet inte vart jag bor längre, haha. (Snart kan jag iaf med all säkerhet
säga att jag bor hos dig, älskling!).



Åt tortellini till lunch. Och TVÅ lussebullar. Mår lite illa...
Strax tillbaks till jobbet igen. Bea kommer och hämtar mig om 10 min.
Imorgon eller på ons får jag min firmabil! Då kan jag åka vart jag vill
och hur jag vill, när jag vill! Nästan iaf ;) haha..

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

ÅH jag vill också ha ett jobb med firmabil :D grymt!!



Ska du flytta in till din man? :) <3

2009-11-17 @ 06:34:02
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0