Sorry

Blir inte mycket uppdatering nu. Är alldeles för trött när jag kommer hem :p
Ni får stå ut, haha! Jag är iaf lite duktigare än sanera som snart inte har
uppdaterat på en vecka :O shaaaaaaame on yoooou!

Nej men, jag överlever på nya jobbet. Lite äckligt när man måste ta
toaletterna bara, men oftast så är de inte skitiga. Men igår var det en som
var.... det värsta jag sett! Och badkaret också. SKITÄCKLIGT! Vill aldrig mer dit!

Orkar inte berätta mer nu. Men vi höres boys and girls!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Uch jag förstår det, jag skulle nog inte klara av att städa toaletter hos folk som jag inte känner ;P



Ja det är ju så :) that's love!



Ja men jag hatar att vända på dygnet så. Nu är klockan 9 och jag är tokpigg för att jag sov mitt på eftermiddagen och ba uch :P Men det jag egentligen hatar är att jag inte har ett heltidsjobb. Vill jobba jobba jobba!

2009-11-05 @ 21:01:02
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Kattifnatt

Haha det är bra med lite uppdatering iaf =)

2009-11-06 @ 13:11:36
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0