Stuff

Haha, älskling sover. Eller typ iaf. Jag börjar också bli jävligt trött.
Ögonen går i kors. Typ.



Drack nyss lite te, efter middagen. Pannkakor åt vi.
Nu babblar jag bara lite eftersom jag är trött (a) ni får stå ut...
Jag och älskling började redan idag skriva inhandlingslista till den 25e,
vi åker alltid och storhandlar då (denna gången ska vi ta med vårat pant-berg!).
Vi är roliga vi. Men kom inte på så många maträtter. Någon som kan hjälpa?

Ingen mat med någon äcklig sås, kött som är rött när det är rått, sparris broccoli 
(och alla de där äckliga sakerna), korv, potatisbullar, osv... inget äckligt alltså.
Men typ något med pasta, kycklingfilé, potatis, fläskytterfilé, eller något sånt. 
Tack på förhand. 

Tror det var det jag ville få fram. Eller jag vet faktiskt inte. 
Nästa vecka får jag iaf min firmabil, nice. Då slipper man tappa fattningen helt 
bara för att man missar tåget med några sek, man slipper springa till bussen som man
tror att man ska missa, men får sedan stå där och vänta i några minuter, man slipper
sitta brevid turkar som luktar äckligt eller gamla gubbar som nyser en i ansiktet.. 
Ja, det ska bli skönt med andra ord. Så ni vet. Firmabil. 

/ Ems.  

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0