Wine

Det blir vin ikväll. Och imorgon. Haha!
Var nyss på systemet med Sanera & Micke, vin inhandlades.
Har bytt kläder nu (för hundrade ggn). Skitfula kläder.
Men vem bryr sig. Inte jag. Eller jo, men jag orkar inte...
Aja, vin iaf. Det blir man ju glad av! Haha, ska våldgästa min
älskling. Om han är hemma, dvs. Han kanske är nere hos sin mor.
Men det märker vi!



Nu ska jag sluta babbla och göra något åt mitt fitthår.
Eh, alltså det på huvudet. Inte där nere. Men jag kallar det
fitthår för, äh... lång historia. Sanera är inblandad. Hon började
gråta en gång (för längesedan) för att hennes hår var fult.
Då sa jag: "Men, sanera.. det är ju något fel med dig?
DU HAR JU FITTHÅR PÅ HUVUDET!!"
Och då började hon skratta.
(Det krävs att man var med för att förstå humorn i det hela, hehe...).

Ciao. Bibeln is over and out. Sorry for that.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

hahahahahaha ,...:D kommer ALDRIG glömma! ;)

2009-11-14 @ 16:09:34
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

bilderna bajsis? :D

2009-11-14 @ 16:24:29
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0