Freaking hell

Alla tidigare år så har man funderat typ sen början av året
vad man ska klä ut sig till på Halloween. Men i år...
DÅ HAR JAG TUSEN IDÉER! Så if you need help, ask me!!
Haha.. idén som jag och Dan har kommit på är ganska bra,
men hoppas bara att det är någon som förstår vilka vi är xD haha!
Jag tänker inte avslöja vilka vi ska vara, så stop asking ;)



/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Hey babe :D

Ja du kan ju hjälpa mig eller något? hahaha

Jag håller på att försöka bestämma mig vad jag

ens ska göra på halloween, har ett svagt minne

att du bjöd mig på någon fest? ;) <3

2009-10-13 @ 10:19:25
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: förslag??

kan du inte ge några förslag??:P

2009-10-15 @ 20:45:36

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0