Just another listaaaa

SENASTE
1. Kompisen du träffade: det måste varit sanera, eller? usch vad dålig jag är..
2. Personen du pratade i telefon med: darling
3. Du fick SMS av: binikanini
4. Du kramade: darling

IDAG
5. Kläder: mjukisaaar
6. Bättre än igår: ska åka och shoppa grejs till halloweenpartyyyyt

 

IMORGON
7. Är det: öh, onsdag?
8. Planer: kanske gå upp i tid.. hehe..
9. Något tråkigt som händer imorgon: hoppas inte det

 

FAVORIT
10. Nummer: öh har inget
11. Färg: svart
12. Årstid: sommar
13. Saknar du någon?: alla mina vänner, familjen och älskling
14. Humör för tillfället?: lite trött, annars good

 

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse?: vaknade av älsklings mobilalarm
16. Vad åt du sist?: mackor
17. Vad irriterar du dig på?: mig själv ibland höhö
18. Tror du på distansförållanden?: nja, det är svårt, men kämpar man så
19. Vem tänker du på just nu?: min mami, stackars som måste vara på dumma jobbet
20. Tror du att personen tänker på dig med?: nej, hon har nog mycket annat att tänka på nu
21. Vart reste du sist?: kalmar över dagen, om man nu kan kalla det att resa xD

22. Vad gjorde du igår kväll?: kollade på tv med älskling och åt bullar
23. Liknar du din mamma eller pappa?: mami, enligt folk
24. Ler du ofta?: det tror jag, hoppas det hehe
25. Välj en - kärlek, skönhet, kreativitet?: skönhet är ju ingenting utan kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ibland, om jag behöver det
27. I vems säng sov du i igår natt?: älsklings
28. Vilken färg har din tröja?: vit

 

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: many times
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: yes
31. Gråter du när du skadar dig?: om det gör riktigt ont

 

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: yeah!!
33. Vad gör dig glad?: snälla människor, kärlek, pysen, kira, chiquita..
34. Önskar du att du var lyckligare?: nej
35. Är lycka överskattat?: verkligen inte
36. Kan musik göra dig glad?: partymusik, ja höhö

 

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt ”Jag älskar dig”?: ja
38. Har du någonsin sagt ”Jag älskar dig” och menat det?: of course
39. Har du en flick/pojkvän?: ja, världens bästa
40. Är du nöjd med det?: haha vilken dum fråga.. MER ÄN NÖJD!
41. Är du kär?: jag är jättekär

 

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: de som missköter sina djur/barn
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: det har jag nog
44. Är du en mobbare?: nej
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: ja, typ alltid haha
46. Har du blivit sviken någon gång?: ja

 

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: saknar den nu, när man inte är där längre haha
48. Favoritämne?: hm, engelska kanske?
49. Värsta ämne: Religion, finns det något tråååååååkigare
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: haha usch

 

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0