Kids in stockholm

Min leopardunge är ute i det vilda idag, leker med sin storebror.
Eller leker och leker... De tömmer vattenhålan och ryter lite inne på
någon pub någonstans i sweden. Ja, leopardungen alltså, och hans bror.


Storebrorsan och leopardungen.

Och jag är sjuk. På en lördag. STACKARS!!! Mig. Ja, alltså stackars mig menar jag.
Det är synd om mig som får sitta hemma en lördag. Buhuuu.
Saknar leopardungen, drömde att han dog inatt :(
Bilkrock med Jimmy (leopardungens storebror). Dumma Jimmy som
kör som en biltjuv. Eller jag menar - skuttar alldeles för fort över savannen.
De är ju leopardungar...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Haha vilken koppling med savannen ;) det låter lite som lejonkungen .. Usch då :/ själv drömde jag att jag skulle vara med i körslaget haha

2009-10-10 @ 21:37:40
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0