Livvakterna

Sitter och väntar på att filmen Livvakterna ska börja på Canal+,
igår var det Noll tolerans, älskar de filmerna! Johan Falk-filmerna alltså.
De nya är skiiitbra! Värda att se gott folk :)



Dan ligger i soffan och "vilar" inför filmen. Han sover.
Ska göra varma mackor till oss snart. Mums!
Fast jag har gått upp lite i vikt, kan vara för alla kvällsmål vi
äter hela tiden? Jaja, shit happens.

Ska skjutsa Nella och Chiquita till djursjukhuset imorgon,
Chiquita har problem med ögat. Stackarn! Men det blir nog bra.
Fick sms nyss av mamma också. Hon är framme i Polen och
en lååång bussresa väntar henne ;) haha stackars henne..

Godnatt, vi hörs imorgon!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: henna :)

vad roligt! det skulle vara jättekul att träffa dig och alla andra igen :). jag tror jag kan den 30:e, jag ska på bio dagen innan bara men sen är det ju helg och så så det borde fungera :). vill jättegärna komma. gulligt att du bjuder mig! vad fan ska man klä ut sig till då? hahha

2009-10-13 @ 21:15:56
Come and get me: http://heenna.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0