Miss you

Saknar min babe. Sov ju ensam igår. Snyft.
Men idag ska jag få träffa honom. Myyyyyyys! I love you.



/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Don't bitch honey, be happy for what you have :)



Haha jadu vissa dagar skulle en hel tank kunna gå utan problem :P som sagt, jag ÄLSKAR att köra bil. Om jag har tråkigt kör jag bil, ska jag göra något kör jag bil, är jag glad kör jag bil, är jag ledsen eller arg åker jag ut och gasar osv osv. Sen älskar jag att bara åka runt, som igår, med vänner och liknande. Det är otroligt skönt, lugnande och som sagt - jag ÄLSKAR det. :)



Jag har inte råd :P

2009-10-08 @ 23:04:35
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0