Mitt försök

Ja, ni har kanske sett på FB att jag ska göra ett
försök till att vara vaken lite längre idag?
Ja, lite längre än vad jag normalt brukar vara.
Brukar ju då gå och lägga mig vid 21-21.30 i vanliga fall.
Mest för att min pojkvän har somnat då och det är
ensamt att sitta uppe själv och inte ha något att göra,
och det är bara skit på TV fram till midnatt då repriser
på gamla, roliga serier börjar...

Eh, aa... Låter ju inte som att jag skulle ha något liv
i vilket fall som helst. Men jag är faktiskt skittrött, men
mina ögon har iaf slutat svida nu. Tror jag börjar bli
lite övertrött. Babblar nog bara på om skit just nu, sorry...



Nej, nu ska jag fortsätta att växla mellan mina vänners
bloggar för att se om de uppdaterat de senaste minutrarna,
och fortsätta chatta på FB med Bini om Viccans godis.

Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0