Nu ska jag göra en egen lista!!

Bästa grej du varit utklädd till: Kat Von D!

Roligaste citatet: "Aa, men jag kan backa!" / sanera
Bästa hemlisen du vet: Hemligt ju!
Godaste drinken: Rosa pantern, tröttnar aldrig!
Vem shoppade du med senast: Pappa och Bell
Godaste efterrätten: Finns många, men vaniljpannacotta då
Bästa högtid: Julafton och Halloween
Smeknamn: Gallis, Gallan(brallan), Emmi, älskling
Din pojkväns smeknamn: Snurfis, nakenfis

Hemmafest eller krogen: Hemmapartaj!
Mobilen eller datorn: Båda, men helst mobilen då
Högklackat eller inte: Höga klackar!
Vill ha just nu: De där stövlarna...
Drömbil: Alla vet redan, men lamborghini såklart
Har du körkort: Hihi aa
Älskar du att köra bil: JA
Senaste mottagna sms i din mobil: Från Nella; "hm nä, haha du då"
Det senaste du åt: Buljongsoppa
Senast du spydde på fyllan: Long time ago, minns inte
Första gången du drack sprit: 16 år, blåfiskenshots, uuuuusch
Senaste grejen du shoppade: En långärmad tröja
Ditt favoritplagg: Min leopardtröja
Favoritskor: Mina skor från London, baby

Vad händer nyår 09/10: Vet icke än, kanske fest hemma med familjen
Vart spenderade du nyår sist: Hemma hos Dan i Bandhagen/hos mig
Godaste läsken: Cola light/Pepsi max
Bästa godiset: Lakrits & choklad, inte tillsammans dock
Är din mamma snäll: Världens snällaste mamma
Hur många sms har du skickat från din mobil just nu: 9786 st
Hur många mms har du skickat: 70 st
Vad står ditt alarm på: 18.00
Varför: P-pillertajm
Vem ringde du senast: Doktorn
Varför: Har ont i halsen
Vad ska du klä ut dig till på Halloween i år: Hemligt ;)
En grej som du önskar dig i julklapp: Snygga skor
Något du behöver just nu: En ny väska
Vad har du i din väska: Almanacka, lypsyl, nycklar, plånka, solglasögon, spegel, nagelkit osv.
Favoritfärg på nagellack: Rött och mörka färger
Favoritfärg på ögonskugga: Just nu vill jag ha färgglatt på ögonlocken
Bästa tv-program: Svenska hollywoodfruar!

Bästa tv-serie: Prisonbreak, Gossip girl & Desperate housewives
Är du snäll: Ja, väldigt snäll tycker jag
Är dina vänner söta: Världens sötaste
Vem vill du rädda: Den delen av min släkt som har det jobbigt just nu
Vem vill du gosa med nu: Min pojkvän (och Pysen, grannkatten) hihi
Vem gosade du med sist: The boyfriend
Snyggaste kändistjejen: Megan Fox
Snyggaste kändiskillen: Wentworth Miller
Ska du dricka vin i helgen: Jaaaa :D
Längtar du till helgen: Såklart, hihi
Lagar du din egen middag: Oftast
Kan du laga god mat: Jag tycker att jag lagar jävligt god mat, hihi
När var du på kryssning senast: Alldeles för längesedan!
Vill du åka kryssning: Jaaa, med alla mina vänner!!
Är listan slut nu: Ja förfan, orkar inte mer nu...


Så, nu har ni en lista ni kan kopiera, om ni har tråkigt, som jag... höhö.
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Haha det var en jävla massa inlägg idag :D



Men har inte din vårdcentral så att du knappar in ditt nummer så säger dom ungefär när dom ringer så ringer dom upp? Så man slipper sitta i kö? Jag har för övrigt också suttit i jävla pisstelefonkö idag. Dom hade telefontid mellan halv 9 och halv 10. Jag ringde kanske 08.30.20 och då placerades jag i kö och sen bröts samtalet typ 09.31 och då ringde jag upp och då sa dom att telefontiden var slut eller vad fan dom säger - HELT HOPPLÖST!!!

2009-10-06 @ 12:51:46
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Haha fan va skumt, dom har ju verkligen ingen koll på vårdcentralen!! Vet bara den i Salem, hujedamig. Dom är SÄMST nuförtiden, uchuchuch! Men Tullinge är fortfarande ganska bra, tycker om min läkare. Han skriver fan ut allt till mig haha



Gick det bra där då? Var det halsfluss? <3

2009-10-06 @ 14:45:19
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Det är ju najs! :) Det är ju det viktigaste. Hade du halsfluss? <3

2009-10-06 @ 20:57:38
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Skönt att det inte var halsfluss då :)



Uchdå, ja då håller jag också tummarna såklart!

Inte kul att ha infektioner och skit för man mår

fan inte okej och man är ju helt jävla slut :P

2009-10-06 @ 21:41:52
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Uchfan det låter inte alls kul :P du får hitta ett mellanläge som funkar :D <3

2009-10-06 @ 22:35:43
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0