OH NOOOO

Jag tror att jag har fått halsfluss...!!! BLÄ
Man ska inte dra förhastade slutsatser, men
med så många ggr som jag har drabbats av skiten
så är jag fanimej nästan hundra på att det är just halsfluss
som har tagit mig, igen!! Har liksom en sån där vit prick,
ni vet? Sån som man får om det är halsfluss? Hatar halsfluss :(

Noooo. Om jag har det så blir det ju inge party i helgen :'(
Haha, biggest issue. Ibland har man det kanske lite bra.
Slipper iaf svälta ihjäl i 50 graders värme på andra sidan jordklotet.
Men frågan är vad som är värst, nu när vi har -50 grader och jag har halsfluss...



/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Stackarn! Hoppas att det inte är det då, du får åka och kika idag. Själv är jag förkyld som en gnu och mår som en påse hästskit och ska gå och jobba - JIPPIE

2009-10-06 @ 06:59:53
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0