Oj

Blev visst ingen uppdatering igår. Vet knappt vad jag gjorde.
Jo, nu kom jag på det. Och varför det inte blev någon update igår, haha.
(Först tänkte jag på vad jag gjorde i förrigår och trodde det var igår...).



Jag satt i bilen hela dagen med papi. Han skulle till Kalmar på jobb
och frågade om jag ville göra honom sällskap! Så det gjorde jag.
Vi åkte halv sju på morgonen, bytte till firmabil på hans jobb och sedan
vid 7 började vi åka mot Kalmar. Vi var framme vid 12 och åkte därifrån
vid halv två. (Medan han jobbade gick jag runt och kollade i affärer, hihi).
Kom hem vid 19.00 och då var jag helt sluuuuut! Jobbigt att bara sitta rätt
upp och ner i en bil hela dagen. Sov största delen av resan dit och en liten
stund på hemvägen. Så min nacke var typ hel PAJ när jag kom hem.



Skulle egentligen bara stannat hemma, men vid kl 20 så åkte jag hem till
darling. Han lockade mig med massage. Det var så skönt! Kunde knappt vrida
nacken efter bilresan men älskling fixade det, hihi! Love, love, love you!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Å va roligt =) jag vill också ha massage från min kille

2009-10-21 @ 18:38:11
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0