Polack polack

Idag åker min mami till Polen med jobbet.
Hon kommer hem på lööördag. Shit, jag kommer svälta.
Nejdå, tur att man kan laga mat iaf. Tillskillnad från min
pappa som säger att han inte kan (fast jag tror att han kan bara
att han är för lat för att göra det). Så vi slipper svälta, don't worry mom!

Det sista hon sa till mig imorse när jag släppte av henne vid jobbet var:
"Och du..... ät mat!" Hahahaha.



Jaaa, vad mer har jag att berätta? Min älskling har gjort så att
jag är förkyld igen. Höll ju på att bli frisk där ett tag, men icke!!
Fast jag är nog tillräckligt pigg för att kunna festa lite i helgen (a)..

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

haha och hur tycker du att en golddigger ser ut? Jag får fan bara upp en ful bild på äckel beyoncé i guld dräkt hahahahahhaa

2009-10-13 @ 12:10:50
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0