Sådärja

Har städat iordning lite hemma och tvättat. Även duschat och klätt på mig ;)
Ska åka och slänga lite skräp nu, sedan åker jag hem till
älskling en sväng och städar lite där och fixar tvätten. Tar
med mig lite köksredskap som jag har fått i present förra året
som bara har legat på mitt rum och inte gjort någon nytta.
Det är jättefina grejer från Eva Solo, så det är ju synd att de ligger
här och tar plats! Bättre att de kommer till användning hemma hos darling ;)



Nej, vi höres lite senare! Ska nog möta upp Katti & Sanera ikväll
och kolla in Saneras nya rum! Wiho!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Haha sounds nice ;)

2009-10-13 @ 13:09:29
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: henna :)

åh, tack för kommenteren. gullig du är! blev så glad hihi :)

2009-10-13 @ 14:50:23
Come and get me: http://heenna.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0