Stoooolen from kanini

Nämn något som gjorde dig glad idag: alla pussar från babe
Vad gjorde du kl 08 imorse: kollade på vakna med the voice, åt frulle
Vad gjorde du för 15 min sedan: lämnade en nyckel
Det sista du sa högt: "vi ses snart"
Det senaste någon sa till dig: puss hej
Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: kexchoklad
Vad var det senaste du köpte: plastblommor och boxar
Vad är det för färg på din ytterdörr: mörkbrun
Vad är det för väder hos dig just nu: mörkt och kallt
Godaste glassmaken: vanilla
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nope
Sover du tungt: nej för tusan
Drömmer du mardrömmar: ja, när jag sover utan älskling
Trivs du med ditt jobb: haha, om man ändå hade ett
Favoritklädsel: svart
Vad gör dig glad just nu: att jag vet att min älskling saknar mig som tusan, hihi
Vad ska du göra härnäst: fläta nellas hår
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: ganska bra, lite trött
Favoritgodis: lakrits utan tvekan
Kläder just nu: all black, jeans + linne + smycken
Hur många kuddar sover du med: 2 som jag använder, annars fler, hehe
Morgon eller nattmänniska: inget utav det, egentligen
Vad är viktigast för dig: kärlek & vänner, men det är ju typ samma sak egentligen
Är du kittlig: ohhhh yeah
Snarkar du: dan säger det, men jag tror inte på honom
Stjärntecken: jungfru
Äckligaste insekten: måste man välja en? kan inte skriva ordet ens, börjar på s
Stökigt eller välstädat: VÄLstädat
Längtar du mest efter just nu: pussar och kramar

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0