Stort i-landsproblem

Alltså? Är detta ett skämt eller?
Nog för att det varit trångt i väskan förut, men...

Jag skulle byta väska för en stund sedan (typ 3 sek sedan...), så
jag går upp på mitt rum, hämtar ner min Guessväska som jag har
använt tusen ggr förut (har funkat bra, liiiite trångt bara, hehe).
Men nu när jag ska stoppa ner grejerna så är det massa grejs som inte
får plats :O Fattar inte? Har ju använt den förut, med exakt samma grejer,
har dessutom tagit bort några grejer för jag insåg att det inte skulle få
plats... FAAAAAAN, blir skitirriterad.


Man skymtar väskan lite på min axel, hehe..

Vill ju använda min Guessväska...

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0