Stulen

Tio första:
Första bästa kompis: Sanera
Första bil: Ingen än så länge
Första kärlek: Dan
Första husdjur: Mina sköldpaddor - Albert, Herbert & Mimmi
Första semester: Spanien
Första jobb: SKB
Första skiva: CD? Spice girls, kanske?
Första riktiga kärlek: Daaan <3
Första piercing: Pluppen i örat (om det nu räknas)
Första konsert: Backstreet boys



Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Vin såklart
Sista bilfärd: Imorse
Sista filmen du såg: Sista vi hyrde var iaf Johan Falk - vapenbröder
Sista ringda telefonsamtal: Mamma
Sista bubbelbadet: Oj, minns inte
Sista spelade cd: Någon bränd
Sista kyss: Sista puss var imorse, kyss var väl någon dag sedan
Sista gången du grät: Förra veckan tror jag
Sista måltiden: En kopp buljong

8 har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej
Fått ditt hjärta krossat: Inte krossat, men blivit sårad
Sagt att du älskar någon utan att mena det? När man var liten och sa det till alla man kände
Haft ett one night stand? Hemliiis
Busringt till nån? Haha, många ggr

Sju saker du har på dig:
1. Linne
2. Tröja
3. En till tröja (fryser som en jude)
4. BH
5. Trosor
6. Strumpor
7. Jeans

Sex saker du gjort idag:
1. Skrapat rutorna på bilen
2. Skjutsat älskling till jobbet
3. Varit hos läkaren
4. Varit i centrum och handlat lite
5. Pussat min älskade
6. Bara ätit flytande things

Fem favoritsaker just nu:

1. Älsklingen
1. Min mobil
3. Ett par stövlar (som jag icke äger än, men SKA)
4. Mitt täcke
5. The family

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Katti
2. Sanera
3. Mary
4. Älskling



Tre val:
Svart eller vit?
Svart, sexy
Sommar eller vinter? Sommar såklart, inget att orda om
Choklad eller chips? Beror på

Två saker att göra innan du dör:
1. Bli snorrik och hinna njuta av det
2. Få barn med my love och se de växa upp



En sak du ångrar:
1. Att jag någonsin varit dum mot min älskling eller mina vänner

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: LÄÄÄMP

Hahahaha EMMI! Varför har du aldrig berättat att du har haft sköldisar??! Söta namn hade dom också :)

2009-10-06 @ 11:32:00
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahaha jag vet inte :D har väl bara inte kommit på tal liksom ;) haha jag vet, hade de när jag var typ 10 eller något, bestämde namnen själv... HAHA

2009-10-06 @ 12:21:22
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

HAHAHAH jag kommer ihåg dina sköldisar :D dom e ju typ bergravda på din tomt :D?

2009-10-06 @ 21:24:43
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahaha japp det är dom ;) tillsammans med massa andra djur, rena djurkyrkogården här xD

2009-10-06 @ 22:21:59
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0