Svenska stockholmsfruar

Har precis kollat några avsnitt som jag missat
av Svenska Hollywoodfruar, på webben.
Fyfan vad det programmet var bra alltså!
Hoppas det kommer en fortsättning, jag är hooked!!!
Man är ju lite avundsjuk... Bara på pengarna dock, inte deras män/singelliv.
Ena killen är half negro och en annan är 70 barre...
Min man slår ju båda två med hästlängder ;)



Varför blir jag alltid så himla sugen på att bara organisera saker?
Man får se när de gör ärenden och fixar massa saker till hemmet
och med barnen och de själva, deras hundar osv. Jag vill också organisera!!!
Haha, nu ska jag gå och hitta något att göra... Housewife...

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0