The doctor

Satt och hängde på telefonen heeela morgonen.
Från det att telefontiden startade kl 8.00, till ca 8.22,
då gav jag upp! Kom ju bara till telefonsvararen :@ morr...
Hatar vårdcentralen, de är sämst på allt. Vet inte ens varför
jag ringer/går dit (jo, för att det ligger 10 min ifrån mig).

Aja, tillslut gav jag upp telefonen och gick dit istället.
Då fick jag som tur var en tid direkt, hade ju sketaont i halsen.
Men tydligen(!) så har jag inte halsfluss...
Var nog förtidigt för att se det, eftersom jag vaknade upp idag
med jävligt ont i halsen (fast jag sa till doktorn att jag hade
haft det i en vecka, de tar ju inget test annars!!). Aja.
Tydligen så kan jag festa i helgen dåra. Om det inte blivit värre förstås...



Har laddat upp med halstabletter och håller på att göra en kopp te.
Hej frisk!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0