Utdrag ur Saneras blogg, 2008

Midsommardagen


Bild från midsommar 2008. Tidigt på kvällen, det som man fortf minns, haha...

"hej alla bakfulla som ångrar er såå hårt att ni drack igår (ems)
& alla ni som vaknade upp i fel säng (sanera)
&alla ni som åt pommes ur en ica kasse med en hel ketchup flaska i (my)
& alla ni som snodde folks glasögon & deckade på köksbordet (moa)
& självklart alla ni andra!
eh & sorry för fylleinlägget,
som ni förstår var det en ganska täääät dimma ;)"

HAHAHAHAH! Jag dööööööör...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: LÄMMMMMMMMMMMP

En liten korrigering, hur fan det nu stavas.

&alla ni som åt RÅA pommes ur en ica kasse med en hel ketchup flaska i (my)



La tydligen påsen på diskbänken när jag kom hem, min mamma undrade vart fan jag hade fått tag i den :D Hahahahahahahahaha

2009-10-28 @ 20:42:09
Jag har bajsat: Gallanbrallan

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH RÅÅÅÅÅÅÅÅÅA, fan vad rått(!) majsan ;) HAHAHAHA!!!!!

2009-10-30 @ 15:17:47
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0