Alone

Darling har somnat på soffan som vanligt.
Vi brukar ju sova vid den här tiden (som ni kanske redan vet).
Men jag har faktiskt känt mig ganska pigg på kvällarna
den senaste tiden (okej, senaste veckan...), så nu känner
jag mig faktiskt lite ensam!!! Ja, när han sover, alltså, och jag
är vaken, helt själv :( Det är tråkigt. Kanske lika bra att gå
och lägga sig? Lite jobbigt utan TV i sovrummet bara, annars hade
jag legat i sängen för länge sen...



Godnatt!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Hatar sovrum utan tv, har levt så sen Januari!!! :P haha

2009-09-29 @ 06:27:33
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0