Busig

Kom hem till min pojkvän vid kl 1 inatt, hehe...

Började med att jag, Sanera, Bini & Micke satt hemma hos
Sanera och drack vin och åt brie. Sedan när vi hade sippat i oss
några glas så skulle vi åka till Statoil i Haninge. När vi är i centrum
får vi syn på Beijer, så jag och Bini hoppar in i bilen för att få
skjuts hem (Beijer bor ju vid Dan) och Sanera & Micke åker till Haninge.


Me and Beijer the player! Haha...

Har ju förstås lämnat min väska hos S, så har ju inga nycklar
med mig. Men det tänkte jag inte på då...

Sen skjutsar Beijer hem B till Bromma. Åh vad pappan blev glad ;) hihi!
Och sen när vi ska åka hem till Östberga så kommer Beijer på
att jag inte har någon nyckel till porten, faaaan...
Så vi måste tillbaks till Skogås, hämta väskan hos S och sen
tillbaks Östberga. Satte nyckel i låset och klev in, kollade på golvet i
hallen efter några extraskor (ibland sover Dan's bror Jimmy hos honom),
men såg inga, puuh tänkte jag... Sen hör jag en nyvaken röst; hallå?
Och det är inte Dan's röst utan Jimmy's, haha stackarn...
Inte kul att bli väckt av sin brors flickvän som tror att hon tassar in,
(fast jag förmodligen klampade runt här hemma mitt i natten). Haha!

And the rest is history ;) jag sov väldigt gott
brevid min älskade pojkvän inatt iaf!
/ Ems.




Some sexy shit
Jag har bajsat: marie

Haha, vilken resa ni fick åka på då! Runt hela stan :P

Nästa gång kan jag också vara med ;) hehe

2009-09-10 @ 12:28:59
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Haha så det ska vara! :) Guuud vad jag är seg idag, efter Christine ska jag fan ta en tupplur ;P <3

2009-09-10 @ 14:01:10
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0