Busted

Okej, jag såg aldrig freaky friday. Jag var för trött.
Jag och älskling somnade ganska fort i lördags,
och igår också...



Blev helt utmattad av en viss händelse (haha),
det var nämligen så att när jag skulle torka mig (efter nr 1 ^^),
så räckte jag mig efter toarullen, såg en mörk fläck,
(tänkte; bäst att kolla att det inte är något farligt?) så jag kollade.
Det var en TVESTJÄRT!!!! Toarullen flög åt helvete och älskling fick
komma till undsättning och döda den lilla skiten!! Uschhhhhhhh!

Nu är han på jobbet och jag är ensam här :( Snyft...
Saknar min babe. Pojkvännen, kom hem så vi kan pussas!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Han gjorde slut förra fredagen... :( så vad ska man säga liksom..

2009-09-21 @ 11:14:08
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0