Change of plans

Ändrade planer. Som alltid ;)
Jag, Sanera & Bini ska dricka vin utan Micke och Katti.
Katti var tvungen att stanna hemma och Micke dumpade oss
för sina killkompisar.

Nu har jag sminkat mig och fixat håret iaf, trodde kl var skitmycket
och att jag var tillbaks på gamla goda tiden då vi var färdigfixade kl 23 på kvällen..
Men icke! Jag är klar 19.45!!! Fast jag har ju dock inte klätt på mig.


Laddade till tusen, i musen ;)

Vin med flicksen ikväll alltså, wihoooooo! Nu jävlar ska det skvallras
och drickas!!!!!!!!!!!!!!!!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Låter ju jävligt najs iallafall! :) Hoppas du får en trevlig kväll <3

2009-09-26 @ 20:00:46
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0