Hemma hos Dan

Nu är vi hemma igen. Bion var skitbra!
Jag tyckte nästan den var bättre än den första filmen,
minst lika bra var den iaf! Verkligen värd att se, gryyym film!

My boyfriend ligger i soffan och kollar på en skitfilm
på tv... Jag som vill se Svenska Hollywoodfruar och skratta åt Anna Anka, haha...

Godnatt!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Men nu är det ju fan Roast på Bernts! :)



Jo det jag menar, han är ALLT för mig - han är den ENDA ENDA ENDA för mig. Jag vill inte ha NÅGON annan jag är inte intresserad på något sätt av någon annan. Önskar bara han kunde förstå det också.. han är den bästa och finaste i världen på alla sätt och vis.



Ja kolla upp det, skulle vara riktigt kul! Sagt till Marie x2, Jennie, Emma och Malin också :) Så tänkte jag att du kunde hooka My! Kan ju vara trevligt! Catch up, dricka vin, kanske utgång eller något. Vi tar den dag som passar alla därför säger jag till redan nu så alla bokar in det :):)

2009-09-21 @ 22:12:03
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Gryyymt gumman! :D ja självklart ska du kolla med Pilla också, partey partey! Blir ju min lilla inflyttningsfest eller nåt, haha :)



Jo man får hoppas det, he's the man of my dreams och vet inte riktigt vad jag skulle göra annars. Men får väl helt enkelt ge det tid och hoppas. Om 1 vecka är vår årsdag också.. tufft

2009-09-22 @ 12:08:11
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Anonym

Jag såg Anna Anka och garvade som fan! Hon är ju så blåst :P

2009-09-22 @ 13:41:12
Jag har bajsat: Marie

Glömde skriva att det var fån lilla jag ;)

2009-09-22 @ 13:41:49
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: bini

<3 :)

2009-09-22 @ 16:25:09

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0