Hör upp

Alltså... Jag är så jävla hungrig!
Har varit vaken sen innan sex, skjutsade älskade till jobbet
och sen åkte jag hem till mig, la mig i sängen, kollade på
Vakna med The voice (nästan så att man har lust att gå upp innan
halv sju alla dagar, bara för att se det, det är fan bra!).

Men, hungrig var det, ja... Men jag är ju för fasen inte ens
sugen på något,  finns ingenting som jag kan tänka mig att äta just nu!
Ibland så tvingar man ju liksom i sig något ändå, bara för att liksom,
ni vet? Men jag har inte ens lust att göra det. Då vill man ju liksom
ändå att det ska vara något gott, om man ska tvinga i sig det fast man
inte är sugen på just det... Åt en solbulle när jag kom hem vid halv
sju imorse och ett halvt glas bubbelvatten. Men är lika hungrig för det!
Det var ju fan 3 timmar sen, ser jag nu... Inte konstigt, att man är
hungrig alltså.

Nej, vad fan ska man göra?! Jag vet inte. Tips, någon?
Ska återgå till att... sitta här hemma, typ framför tvn kanske(?)
och fortsätta vara vrålhungrig.

Nae det går fan inte, snart spyr jag...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Snart får du vara med mig :D

2009-09-11 @ 13:21:26
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Yeah :D

2009-09-11 @ 13:42:32
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0