Housewife

Hemmafru idag igen. (Ovanligt?).
Börjar bli en vana nu. Mitt yrke.
Kan ju hoppas på att plötsligt bli miljonär...

Nae, men.. idag har jag faktiskt tvättat massa,
hängt tvätten, åkt och kastat sopor, skräp,
lämnat kläder i klädinsamlingscontainer (duktig!).

Tänkte åka och kolla på ett fodral till my pink camera!
Men vart? Ska fråga papi.

TTYL.
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Jag älskar att vara hemmafru :) nu får jag bara vara pedant och städa till mig själv! Dags för manikyr snart tycker jag ;) eller slänga på lite glitter tipp och fint på dina egna naglar!

2009-09-16 @ 23:31:21
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0