Snart blir jag förbannad

KAN NÅGON GE MIG ETT JOBB DÄR MAN SLIPPER ARBETA
HELGER OCH KVÄLLAR? ELLER FINNS DET INGA SÅDANA JOBB?!?!?!?

VERKAR INTE SOM DET. Jävla pitt. Nu är jag arg(!) på att
Sverige inte kan erbjuda normala jobb för unga utan arb.livserfarenhet.
Det finns ju bara SKIT!! SKIT!! VAD FAN VILL NI ATT MAN SKA GÖRA
NÄR MAN INTE KAN FÅ ETT JÄVLA JOBB UTAN ARBETSLIVSERFARENHET,
VART FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN SKA MAN BÖRJA?!?!?! BERÄTTA FÖR MIG!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Gumman vi gick Handel Trainee på gymnasiet - du har arbetslivserfarenhet! :) Även om det är sammalagt ett år eller vad fan marianne och ulla sa ;P men det finns vanliga heltidsjobb, man måste bara grovleta VARJE dag - tyvärr. Kolla eniro jobbsök, ta alla områden men stockholms län så är det bara kolla igenom alla sidor. Det kommer in massa varje dag även om inte allt direkt passar en. Kolla även arbetsformedlingen.se och platsbanken och där kan du söka efter län och kommun och så kollar du inom dom flesta områden. Det finns - håll hoppet uppe! :) <3

2009-09-14 @ 23:51:17
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0