Grillning

Igårkväll åkte jag, Dan & Jimmy för att hälsa på Patric, Bini,
Sanera, Micke, Angelina & Daniel
ute i Orhem i Puttes mammas kolonistuga :D
Vi hade det jättemysigt, men framåt kl 23 så ville folket åka och festa i
garaget i Jordbro. Det var bara att snällt följa med, var ju chaffis för kvällen, haha!
Slutade med att jag fick dra i grabbarna för att få hem de, då var kl 1 på natten
och jag var skittrött, men först blev det ett stopp på donken ;)


Jag & darling, förra sommaren.

Snart blir det grillning här hemma hos mamma & pappa, ska åka och hämta Dan snart
som är i Östberga och kollar på fotboll, köpt öl har jag också gjort åt min darling..
Är man inte världens bästa flickvän eller? ;)

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0