Holabadola

Träning idag igen, men med Katti denna gång ;)
Ska strax gå ner och tanka på mobilen så att jag kommer någonstans idag.
Måste ju köra med smsbiljett, jävla rån...



Jaja, jag måste ju iväg och träna så jag blir fit for fight någon jävla gång ;)
Dags att satsa nu om man vill se bra ut till beachen ;D

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Hon gör det som en hobby :) I huddinge främst tror jag!



Nemen har du kontantkort!! Jag har ett abonemang som är jättebra som bara ligger och skräpar, 150-200 kr i månden och då kan du sms och ringa alla med comviq gratis och ringa alla gratis tror jag? Haha, vill du ha? =)

2010-04-23 @ 13:35:40
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0