Kidnappning

Haha! Den lilla Sanerisen misstänkte ingenting!!!
Inte ens när vi tabbade oss typ hundra gånger på raken,
hon är så lättlurad den lilla sötisen...

Vi kidnappade henne i lördags när hon slutat jobbet, satte henne på
tåget med ögonbindel och ipod så att hon inte skulle se eller höra
något. Hon fattade verkligen ingenting och blev JÄTTEchockad när vi
tog av henne bindeln och hon stod på Siljaterminalen med halva släkten
och alla hennes vänner samlade framför henne!!! Det var så kul att se
hennes min!


Saneris, helt ovetande om vad som väntar...

Sedan blev det en galen partykryssning! Fan vad skoj vi hade :D
Detta får vi göra om i sommar ;) hihi...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

hahahahah fyfan alltså.. jag är ju riktigt korkad! hörde gärdet, men fattade ingetting , jag ba "hmm kryssningar åker man ju från värtehamnen" HAHAA ....... mina ÄLSKADE sötnosar! JÄVLA gulliga må jag säga!11111 <3

2010-04-14 @ 13:48:34
Jag har bajsat: Marie

Hahaha sötnosen!!

Fy fan vad kul vi hade!!! :D

2010-04-14 @ 22:03:52
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0