Påsk

Igår var vi ju på påskmiddag (igen). Det var mysigt!
Hela släkten (mammas sida) var där och åt middag, testade att
äta anka, men det var inte något för mig, fick i mig en liten bit
men det var segt och smakade typ papper ;p haha! Men till
efterrätt (som mamma hade gjort) blev det tårta och fruktsallad! MUMS!
Det var det godaste, sedan fick vi påskägg av mormor + morfar, haha...



Efter middagen åkte jag, Dan & Robin hem till oss och drack lite,
men jag blev trött ganska fort så jag gick och la mig efter ett glas vin
och två cider.. Grabbarna däremot satt uppe till 2 tror jag, skrålade & skålade!

Idag ska jag hjälpa pappa att leta present till mamma som fyller år imorgon!
Får se vad det blir för spännande, han hade några bra idéer! Av mig och Dan
fick mamma kaffemuggar som Filippa K har designat. Hon har några sen tidigare
så det blir som en liten samling nu ;) hehe...

Och min lilla Saneris har kommit hem idag! Saknat henne massor!
Och Micke också såklart ;) Hoppas vi ses snart så vi kan kramas massa!!!


/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0