Update

Hoho! Var ju och köpte present till Sanera + mami med Bini och Katti
i torsdags, myyyyyys! Sedan på fredagmorgon vid 9 var jag och Katten
och tränade ;) wohooo, beach 2010, kanskeee ;) hahaha...



På kvällen igår blev det hem till farfar på påskmiddag, och sedan
hem och sova, supertrötta både jag och Dan :) Idag ska vi hem till
min moster Mia på påskmiddag samt fira mamma där med hela släkten :)
Det ska bli kul! Kanske blir lite festande efter det ;) har iaf bunkrat upp!

Nu står mami och bakar tårta (ja, vi är hemma hos m & p), det ser så
himla gott ut, vaniljkräm, nutella och banan är innehållet ;) MUMS! Btw,
vår dator (hemma hos mig & Dan) har pajat :( Så nu är vi på jakt efter en ny...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Jag vill också ha tårta...! :P mums

2010-04-03 @ 18:59:09
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0