Wierdo

Alltså det är något magiskt med mig... Alltid när vi kör
gympa-pass på friskis så börjar jag garva. Och det är verkligen
utan undantag. Jag börjar alltid GARVA.

Det händer oftast när jag gör fel rörelse, typ tvärtemot det
som instruktören gör. Och så kollar jag alltid på Katti för att se om
hon också asgarvar, men hon ler bara tillbaks och fortsätter med sitt, men
jag kan inte sluta skratta... Och ALLTID när jag tittar upp (efter att jag försökt dölja
mitt asgarv genom att titta ner i golvet och försöka knipa käft)
så tittar instruktören
på mig... Antingen så tänker hon: "vad faan håller hon på med?" eller "oj vad kul hon
verkar ha, bara genom att göra lite gympa med mig!"

Det är sjukt att det händer VARJE GÅNG! Ikväll kanske det blir gympa med Lisen,
vi får se om jag börjar garva ännu mer då...? När jag gympade med hennes syster (Sanera),
för några år sedan så var det ingen hejd på skrattandet... Vi var typ tvungna att lämna lokalen...
Tror att folk blev lite irriterade på att vi garvade högre än musiken och stannade upp hela ledet, hehe...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Haha ja men du är ju som du är babe ;) Vart går du på friskis? Min mamma är ju friskis ledare ;D <3

2010-04-22 @ 20:08:49
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Katti

Haha men du hoppar ju på och studsar så bra ändå ;)

2010-04-22 @ 22:00:47
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

hahahahahaah det minns jag :D

2010-04-23 @ 13:15:28
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0