Bajs

Har suttit och letat jobb i några timmar nu, men det
är ganska lönlöst då det inte finns något som passar mig...

Vill plugga, vill bli något. Men vad? Jobbigt när man inte vet,
och det är ganska svårt att göra något åt saken när man inte har
en aning om vad man vill plugga eller jobba med...

Negativvvvvvvvvv, jag vet. Men nu ska jag ligga här i sängen och
vara bajsigt negativ, för lite senare måste jag åka kommunalt (skit också) till
Trånkan och lämna tillbaka en film, baaaaaaaaaajs...

Och sen laga mat till min lata pojkvän som inte kan göra det för att han
"jobbar och sliter", han kan inte diska heller, av samma anledning. Så jag
får väl lov att anta mig diskberget som är kvar ifrån helgen, kul, riktigt
jäkla kuuuuuuuuuuuuuul!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0