Borås

Åkte till Borås i fredags, blev lite stress. Åkte hem efter jobbet,
duschade och klädde på mig, sen dra iväg direkt med älskling och möta upp
familjen och åka mot Borås! Kom dit strax innan kl 22, var helt jävla död
så det tog inte lång tid innan jag och honey somnade hemma hos Jeanette (mammas
kompis som vi bodde hos).

På lördagen var det upp vid kl 9, göra sig iordning och sedan iväg på shoppingtur!
Inhandlade några bastoppar och två par skor, lite saker till hemmet. På eftermiddagen så
åkte älskling hem med min moster och min kusin, som också var där för att shoppa, för han
skulle iväg till Hälsingland idag.. Så jag fick dela säng med Bell på lördagsnatten, haha.
Saknade min älskling...



Nu sitter jag hemma själv, har bajstråkigt, är inte trött än och när jag väl blir det
kommer jag ändå inte kunna sova. Har så jävla helvetes svårt att sova utan Dan.
Kunde knappt somna inatt, fast jag hade Bell brevid mig, haha.. Men det hjälper
liksom inte, det måste vara min lilla snuttis, älsklingen! <3

De ska vara uppe i Hälsingland i fyra dagar och tälta och fiska. Får se hur länge
de står ut, så roligt kan det ju inte vara att sova fyra killar i ett tält och sitta i en fånig båt
och fiska hela dagarna...? Och jag vet att Dan har väldigt svårt att sova utan mig också... ;)

Imorgon är det jobb igen. Men snart är det över, bara två veckor kvar nu!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela Stappe

Ja det är fan inte kul att sova utan sin älskling :)

Hade ni det bra i Borås då? Snygga skor?

2010-08-02 @ 17:17:13
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Sanera

Haha nää han ligger ju och ropar efter dig i sömnen!! haha :D

2010-08-02 @ 20:30:31
Jag har bajsat: Marie

Kämpa på honey! Tänk på pengarna :D

2010-08-02 @ 22:08:10
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0