FEEEEEEEEL

Allt som kunde gå fel, gick fel imorse...

Snoozade 5 min extra, studsade upp trots att jag var så
jävla trött, frös och ville bara ligga kvar under täcket. Klädde på mig
och åt frulle, sedan satt jag och kollade på nyheterna. Plötsligt fick jag
för mig att det var kväll och att jag skulle gå och lägga mig, så när jag
skulle kolla hur mycket klockan var upptäckte jag att det var morgon...

Sedan springer jag till bilen, ska precis köra ut från parkeringen, då kommer
den jävla sopbilen och ska tömma sopor, (och jag är redan väldigt efter i min
tidsplan), kl är typ 7 min i 7 och jag börjar kl 7...

Så jag tänker att jag ska vara lite smart och gena genom gårdarna. Kör upp på gångvägen
och så står det en fet jävla kruka mitt i vägen som är typ en meter hög, full med jord och
blommor, den börjar jag flytta runt... Blir helt blöt av regnvatten men får tillslut bort krukan,
sedan kör jag vidare på gångvägen, då kommer en korsning med en sten i varje hörn
och för att inte köra på stenarna måste jag hålla på att köra fram och tillbaka i typ 3 min
för att komma rätt... Sen när jag väl kör iväg så är varenda trafikljus RÖTT... SUCK!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katja

Stackaren :( hatar sådana morgonar

2010-08-03 @ 19:17:18
Jag har bajsat: Anonym

Låter som en hemsk morgon... :(

2010-08-03 @ 19:52:53
Jag har bajsat: Marie

Det var jag som kommenterade som anonym :P hehe

2010-08-03 @ 19:53:34
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0